Tydzień 1

Jak co roku mamy AKCJĘ-WAKACJE, aby zintegrować i zapewnić czas podczas czasu wolnego dla dzieci i młodzieży z naszej gminy. W tym roku WAKACJE W PUCHACZOWIE rozpoczęliśmy w poniedziałek 2.07.2018 od wspólnej integracji.
Zabawy i zadania wywołały wiele uśmiechu i radości, uczestnicy zapoznali się ze sobą i wspólnie podpisali się pod ustalonym regulaminem Wakacji.

Następnego dnia wybraliśmy się na Orlik, gdzie Pan Daniel przygotował dla nas zawody sportowe.
W środę 4.07.2018 pojechaliśmy do parku wodnego do Lublina.
Baseny, bicze wodne, jacuzzi, zjeżdżalnia wodna – z tego wszystkiego mogliśmy do woli korzystać.
Wróciliśmy zmęczeni i głodni, ale zadowoleni.  Z kolei w czwartek 5.07.2018 pojechaliśmy do Wólki Lubelskiej na festyn sportowy.
Każdy też mógł spędzić seans w grocie solnej, aby uzdrowić swoje drogi oddechowe.
Tam też czekały na nas pyszne kiełbaski.  Tak zakończyliśmy pierwszy bardzo intensywny tydzień wakacji.

Tydzień 2
W drugim tygodniu naszych Wakacji w Puchaczowie byliśmy w kinie na bajce „Odlotowy nielot”.
Oczywiście nie obyło się bez popcornu i nachosów, które są stałym punktem wizyty w Cinema-City.

We wtorek 10.07.2018 mieliśmy podchody na terenie Puchaczowa. Przygotowane przez instruktorów zadania nie zawsze były proste.
Dzieciaki musiały szukać ukryte przedmioty, wykonywać działania matematyczne, rozwiązywać rebus, skakać w workach czy przeciągać linę. Trzeba było również się pobawić w Kopciuszka i rozdzielić ziarna soczewicy od drobnego makaronu.
Tutaj wszyscy wykazali się nie lada cierpliwością. Na zakończenie w ramach nagrody wszyscy uczestnicy podchodów otrzymali lody.

W środę z kolei na rowerach udaliśmy się parku linowego w Ciechankach. Po wyczerpującej przejażdżce rowerem trzeba było jeszcze się wspinać i oczywiście jeszcze wrócić do Puchaczowa. Ostatni dzień, czwartek to skakanie na dmuchańcach. Tradycyjnie w Parku w Puchaczowie rozstawione zostały atrakcje, z których mogły skorzystać wszystkie dzieci.  Tak zakończyliśmy półmetek wakacji.

Tydzień 3
Podczas trzeciego tygodnia naszych Wakacji w Puchaczowie mieliśmy zajęcia artystyczne, sportowe, wyjazd edukacyjny i zabawę. W poniedziałek 16 lipca odbyły się warsztaty decoupage. Dzieciaki miały za zadanie ozdobić kolorowymi serwetkami przygotowane białe szkatułki. Wśród najczęściej wybranych motywów znajdowały się koty, sowy, żaglówki i piłki. Powstały naprawdę ładne prace.

W środę wspólnie wybraliśmy się na pizzę. Każdy znalazł coś dobrego dla siebie. Po napełnieniu (a nawet przepełnieniu) brzuszków, wróciliśmy spacerkiem do GOK-u.

W czwartek odbył się rajd rowerowy nad Jezioro Piaseczno. Przejechaliśmy prawie 25 kilometrów! Oczywiście wysiłek fizyczny został nagrodzony frytkami, lodami lub goframi. Niektórzy nawet trochę się pokąpali w jeziorze. Pogoda na rowerową przejażdżkę była idealna, a zaczęło padać dopiero jak wróciliśmy do Puchaczowa.

W piątek z samego rana wyruszyliśmy do Rąblowa, aby zwiedzić Park Miniatur i Labiryntów. Niektóre labirynty były proste, na przykład labirynt linowy. Inne z kolei – bardzo trudne. W labiryncie z drzewek naprawdę można się zgubić! Po męczących przeprawach pojechaliśmy na pyszny obiadek do Wojciechowa, a następnie do zoo. Wiele zwierząt widzieliśmy po raz pierwszy i naprawdę zrobiły na nas wrażenie! Przepiękny biały lew czy czarna na węgiel puma, a także zabawne kolorowe papugi czy plujące alpaki i lamy. Wiele wzruszeń wywołały malutkie lemury, nazywane przez nas „Julianami” ze wzgledu na bajkę „madagaskar”. Po zoo, zmęczeni wróciliśmy do autokaru, a rytmicznie uderzający o dach autokaru deszcz, niektórych uczestników wycieczki nawet uśpił.

Ten tydzień był fajny!

Tydzień 4
Ostatni tydzień naszych Wakacji w Puchaczowie rozpoczęliśmy wyjazdem do kina.
Mieliśmy okazję obejrzeć wyczekiwany film animowany Iniemamocni 2.
Następnego dnia pojechaliśmy na basen do Centrum Rekreacji Łabędzia w Lublinie.
Popływaliśmy, pozjeżdżaliśmy i wygrzaliśmy się w jaccuzi.
Zmęczeni i głodni wybraliśmy się do McDonald’s do Świdnika. Tam każdy zamówił coś dobrego.
W środę z kolei mogliśmy wyszaleć się na dmuchańcach w Parku w Puchaczowie.
Ostatni dzień naszych miesięcznych Wakacji to czwartek.
Tego dnia był specjalny rajd rowerowy do Bogdanki do Dziennego Domu Opieki „Senior Wigor”.
Nie było się bez przygód, bo kilkoro uczestników naszego rajdu miało małe problemy z rowerami,
ale udało nam dojechać cało i bez żadnych obrażeń.
Na miejscu, wspólnie z seniorami wykonaliśmy piękne kolorowe świece zapachowe.
Po warsztatach był czas na zabawę na placu zabaw i jedzenie kiebasek z grilla.
Tym miłym akcentem zakończyliśmy nasze Wakacje.

« z 2 »

Mamy nadzieję, że wszyscy uczestnicy Wakacji spędzili z nami miło czas oraz że widzimy się za rok!

Dziękujemy i do zobaczenia!