Slideshow Image 1 Slideshow Image 2 Slideshow Image 3 Slideshow Image 3
Aktualności - Wycieczka po Roztoczu
Wycieczka po Roztoczu

W sobotę 24 września odbyła się wycieczka, zorganizowana dla członkiń Kół Gospodyń Wiejskich. Wybrałyśmy się na Roztocze, w programie wycieczki znalazło się zwiedzanie Zamościa i okolic.

W Szczebrzeszynie widzieliśmy Stary rynek, cerkiew, synagogę oraz pomnik chrząszcza. Następnie pojechaliśmy do Zwierzyńca gdzie zachwycił nas kościół na wodzie, zabudowania Ordynacji Zamojskiej oraz browar z przełomu XVIII/XIX wieku.

Krasnobród przywitał nas deszczem. Nie przeszkodziło nam to jednak zobaczyć Sanktuarium Maryjne wraz z Kaplicą na wodzie oraz pałac Leszczyńskich. Zawitaliśmy również w Guciowie w gospodarstwie krytym strzechą z XIX wieku oraz muzeum. Niestety kapryśna pogoda uniemożliwiła nam zwiedzanie Rezerwatu Przyrody, co nie miało wpływu na nasze dobre nastroje.

Zamość pozostał na koniec. Zjedliśmy pyszny obiad w Browarze Zamość a później zwiedzaliśmy dalej; starówkę, Nadszaniec, mury i bramy obronne, Katedrę zamojską. Humory nam dopisywały tylko z pogodą było różnie. Bardzo miło spędziłyśmy czas i wróciłyśmy zadowolone z wypadu.

Ogólnie wyjazd był bardzo udany i już wstępnie ustaliłyśmy kierunek następnej wycieczki: Sandomierz i Łańcut.

Dziękujemy za miłe towarzystwo Paniom i zapraszamy za rok na kolejny wyjazd.

Przejdź do galerii zdjęć

Gminny Ośrodek Kultury w Puchaczowie - GOK Puchaczów